Lakstīgalas iela 9B, Sigulda, Siguldas novads, LV 2150, Latvija
saltavots@saltavots.lv
+371 67973502
+371 67869078
 
 


<< Novembris 2017 >>
POTCPSSv
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Esam draudzīgi cilvēkiem ar kustību traucējumiem
un vides pieejamība ir atbilstoša MK noteikumiem. 


 
 

SIA "SALTAVOTS" piedāvā decentralizēto kanalizācijas sistēmu savākšanas pakalpojumus (asenizācijas pakalpojumus).

 

Sākot ar 2016. gada februāri:

Līdz katra mēneša 20. datumam SIA “Saltavots” mājas lapā www.saltavots.lv  tiek publicēta informācija par iepriekšējā periodā SIA “Jumis” un SIA “Saltavots” savāktajiem decentralizēto kanalizācijas sistēmu šķidro sadzīves atkritumu apjomiem Siguldas pilsētā, Siguldas pagasta Peltēs, Kalnabeitēs, Ķiparos.  

Ar pakalpojumu cenām ar 2017. gada 17. oktobri var iepazīties šeit 

Lai noslēgtu līgumu par decentralizēto kanalizācijas sistēmu savākšanas pakalpojumiem (asenizācijas pakalpojumiem), lūdzu aizpildīt šādas veidlapas un iesniegt SIA "SALTAVOTS" Klientu daļā:

Iesniegums (fiziskas personas)

Iesniegums (juridiskas personas)

Ar 2016. gada 17. oktobri ir stājušies spēkā noteikumi par decentralizēto kanalizācijas pakalpojumu sniegšanas kārtību:

                        APSTIPRINĀTS

                        2016. gada 15. augusta

                        Valdes sēdē (prot. Nr. 2016-02, §1)

 

Noteikumi

par decentralizēto kanalizācijas pakalpojumu sniegšanas kārtību

 

1.    Noteikumi nosaka kārtību, kādā SIA „SALTAVOTS” (turpmāk – Pakalpojumu sniedzējs), organizē sadzīves notekūdeņu, kas tiek novadīti noslēgtās decentralizētajās kanalizācijas sistēmās un decentralizētajās kanalizācijas sistēmās ar infiltrāciju (turpmāk – Notekūdeņi) savākšanu, pieņemšanu, attīrīšanu (turpmāk – Pakalpojums) no fizisko un juridisko personu (turpmāk – Klients) īpašumiem.

2.    Noteikumi neattiecas uz individuālo notekūdeņu attīrīšanas iekārtu dūņu savākšanu un apsaimniekošanu. Dūņu savākšanu un apsaimniekošanu Pakalpojuma sniedzējs organizē piesaistot ārpakalpojumu, tas ir, izmanto citu komersantu pakalpojumus, piemērojot to noteiktos izcenojumus.

3.Pakalpojuma sniedzējs nodrošina:

3.1. Pakalpojuma sniegšanu Siguldas notekūdeņu aglomerācijā, kurā ietilpst Siguldas pilsēta, Peltes, Kalnabeites un Ķiparu ciema blīvi apdzīvotā  teritorija (skatīt šeit);

3.2. Notekūdeņu pieņemšanu un attīrīšanu no komersantiem, kuri ir noslēguši līgumu ar Pakalpojuma sniedzēju un piegādā Siguldas novada decentralizēto kanalizācijas sistēmu Notekūdeņus. Maksimālais Notekūdeņu pieņemšanas apjoms no Komersantiem 4,5 m3/diennaktī.

4. Pakalpojumu sniedz pamatojoties uz Pakalpojuma sniedzēja un Klienta noslēgtu līgumu. Pakalpojuma sniegšana bez līguma nav pieļaujama.

5. Līguma noslēgšanai:

5.1.Fiziskām personām ir jāuzrāda personu apliecinošs dokuments, to pilnvarotām personām-  jāuzrāda personu apliecinošs dokuments, jāiesniedz pilnvaras kopija un jāuzrāda īpašumu apliecinošs dokuments;

5.2. Juridiskām personām ir jāuzrāda reģistrācijas apliecība, Uzņēmumu Reģistra lēmums par paraksttiesīgo personu un jāiesniedz bankas rekvizīti.

6. Par daudzdzīvokļu dzīvojamās mājas decentralizētās kanalizācijas sistēmas notekūdeņu pieņemšanu līgums tiek slēgts ar pārvaldnieku vai pilnvaroto personu.

7. Klients Pakalpojuma sniedzējam iesniedz pieteikumu par Pakalpojuma sniegšanu rakstveidā, nosūtot to uz elektroniskā e- pasta adreses klienti@saltavots.lv vai zvanot pa tālruņa Nr. 67973733, vai piesaka Pakalpojumu klātienē Lakstīgalas ielā 9B, Siguldā, Siguldas novadā.

8. Pakalpojuma sniedzējs Pakalpojumu sniedz:

8.1. Fiziskām personām 2 (divu) darba dienu laikā skaitot no pieteikuma saņemšanas un priekšapmaksas maksājuma veikšanas dienas. Priekšapmaksas maksājumu par Pakalpojumu var samaksāt Pakalpojuma sniedzēja kasē Lakstīgalas ielā 9B, Siguldā, Siguldas novadā vai internetbankā, veicot pārskaitījumu uz www.saltavots.lv norādītajiem Pakalpojuma sniedzēja bankas kontiem (skatīt šeit);

8.2. Juridiskām personām 2 (divu) darba dienu laikā skaitot no pieteikuma saņemšanas dienas, Pakalpojuma apmaksa tiek veikta ar pēcapmaksu, pamatojoties uz izrakstīto rēķinu. Pakalpojumu sniedzējs rēķinu nosūta uz juridiskās personas vai Komersanta elektroniskā pasta adresi vai pasta adresi. Samaksa jāveic rēķinā norādītajā samaksas termiņā.

9. Maksu par Pakalpojumu nosaka atbilstoši Pakalpojuma sniedzēja apstiprinātam izcenojumam (skatīt šeit).

10. Maksai par Pakalpojumu tiek piemērota 70% atlaide, ja vienlaicīgi izpildās šādi  nosacījumi:

10.1. Klientam nav radīta pieslēguma iespēja centralizētajiem kanalizācijas tīkliem;

10.2.Klients Notekūdeņus apsaimnieko atbilstoši saistošo noteikumu „Par atkritumu apsaimniekošanu Siguldas novadā” X. nodaļā noteiktajām prasībām (skatīt šeit);

10.3. Pieņemto notekūdeņu apjoma un patērētā ūdens daudzuma atšķirība nav lielāka par 25% pēdējo sešu mēnešu laika periodā no Pakalpojuma sniegšanas dienas.   

11. Pēc Pakalpojuma sniegšanas Pakalpojumu sniedzējs noformē pieņemšanas-nodošanas aktu 2 (divos) eksemplāros, kuru paraksta Pakalpojuma sniedzēja pārstāvis un Klients/Komersants. Pieņemšanas - nodošanas akta otro eksemplāru Pakalpojuma sniedzējs izsniedz Klientam/ Komersantam.

12. Pakalpojumu sniedzējam ir tiesības atteikt Klientam sniegt Pakalpojumu, ja tas konstatē, ka Pakalpojumu sniegšanas vietā Notekūdeņos ir cietie atkritumi, būvgruži, acīmredzams piesārņojums (tauki, naftas, produkti u.tml.).

13. Decentralizēto kanalizācijas pakalpojumu sniegšanas kārtība publicējama Pakalpojuma sniedzēja mājas lapā www.saltavots.lv, Siguldas novada Domes mājas lapā www.sigulda.lv, Siguldas novada pašvaldības informatīvajā izdevumā Siguldas Novada Ziņas, nosūtāma esošajiem decentralizēto kanalizācijas sistēmu lietotājiem ar kuriem ir noslēgti līgumi.

14. Decentralizēto kanalizācijas pakalpojumu sniegšanas kārtība stājas spēkā un tiek piemērota pēc 60 (sešdesmit) dienām no publicēšanas  Pakalpojuma sniedzēja mājas lapā www.saltavots.lv un Siguldas novada Domes mājas lapā www.sigulda.lv. (Publicēta www.saltavots.lv un www.sigulda.lv 16.08.2016.)

(informācija ievietota 14.10.2016.)